Wie zijn er betrokken bij de organisatie? Elke SamenLoop wordt volledig georganiseerd door lokale vrijwilligers, soms in samenwerking met ambassadeurs. We stellen ze aan je voor.

Jolanda Brandt
Voorzitter

Ik ben Jolanda Brandt en voorzitter van de Samenloop voor Hoop Haarlemmermeer. Dit prachtige evenement vindt plaats op 22 en 23 juni 2019 van 14.00 tot 14.00 uur bij de Toolenburgerplas. We hopen veel geld op te halen om ervoor te zorgen dat kanker een chronische ziekte wordt in plaats van een dodelijke ziekte. Waarom is dit evenement nou zo mooi? Samen met onze eregasten en lopers lopen we 24 uur om het kleine meer van de Toolenburgerplas. We gedenken degenen die er niet meer zijn, maar vieren ook het leven. Een lach en een traan dus, een emotioneel, mooi evenement. Als team zijn we super gemotiveerd om er een geweldig evenement van te maken!

Monique Vervaart
Secretaris

Een paar jaar terug woonde ik, samen met mijn vriendin Jolanda Brandt (voorzitter), de SamenLoop voor Hoop Heemskerk bij tijdens de kaarsenceremonie. Wat een mooi evenement! We waren het meteen eens…dit evenement gaan we naar de Haarlemmermeer halen, bij de Toolenburgerplas! Nu zitten we midden in de organisatie van de Samenloop voor Hoop Haarlemmermeer. Binnen het team vervul ik de rol van secretaris. Daarnaast organiseer ik tijdens het evenement op de zondag de grootste openlucht kapsalon van deze omstreken. Zo kan er haar gedoneerd worden voor Stichting Haarwensen. Er kunnen ook vouchers gekocht worden voor een knipbehandeling. Help je mee? Ik hoop dat wij met onze Samenloop voor Hoop veel mensen kunnen motiveren en inspireren om een bijdrage te leveren aan dit unieke evenement om op die manier een stapje dichterbij de dag te komen dat kanker niet langer meer een dodelijke ziekte is maar een chronische ziekte wordt. Samen staan we sterk!

Marian Westmaas
Algemene ondersteuning

In 2016 zijn wij gestart met de voorbereidingen van de Samenloop voor Hoop in Hoofddorp die plaats vond in 2017 bij de Toolenburgerplas in Hoofddorp, dit was de eerste keer en het waren 24 onvergetelijke prachtige emotionele uren, voor altijd in mijn geheugen gegrift.

Het kost veel tijd en energie om dit prachtige evenement neer te zetten, maar je krijgt er zoveel positieve energie voor terug.
Het is mooi om daadwerkelijk iets te kunnen betekenen voor iedereen die ook maar iets met kanker te maken heeft.
Wat is er nu mooier dan je belangeloos in te zetten voor een ander die daardoor kan genezen.
We hebben nog een lange weg te gaan, maar samen willen we er voorzorgen dat er geld ingezameld wordt voor onderzoek naar kanker.
Iedere ontdekking die door donaties mogelijk gemaakt wordt brengt ons dichterbij de dag dat niemand meer hoeft te sterven aan kanker.

Geef je op en loop mee op 22 en 23 juni 2019 want samen maken we het verschil.

Commissie Logistiek
Logistiek

Wij zijn Rob Brandt, Patrick Linnebank en Marc Lindeman en wij gaan voor de tweede keer het terrein inrichten voor de Samenloop voor Hoop, en alle materialen regelen die voor dit mooie evenement benodigd zijn. Tijdens het evenement zelf zorgen wij voor het reilen en zeilen op het terrein.
Kortom: Wij vormen, samen met nog andere vrijwilligers, de commissie Logistiek.

Alledrie hadden we al de nodige ervaring in de Logistiek / Verhuizingen / Event organisaties en Telecommunicatie. Met die ervaring zijn we in 2017 de uitdaging aangegaan de Logistiek te regelen voor de Samenloop voor Hoop. De ervaringen van 2017 helpen ons nu weer alles rond het evenement opnieuw neer te zetten en verder te optimaliseren. We vertrouwen daarbij ook weer op de bereidheid van het bedrijfsleven in de regio en andere vrijwilligers om dit evenement te ondersteunen.

We hebben van de vorige keer ook geleerd dat het hard werken is en dat er veel van de organisatie gevraagd wordt, maar het einddoel dat we nastreven is dat dubbel en dwars waard.
De strijd tegen kanker is nog lang niet gestreden, maar dit evenement heeft ons laten zien dat we met alle betrokkenen wel een heel grote bijdrage in die strijd kunnen leveren.
Iedereen heeft ooit wel eens direct of indirect met deze vreselijke ziekte te maken gehad, en dit is de kans iets te doen voor een goed doel dat de strijd aangaat tegen kanker.
Tijdens de Samenloop staan we stil bij mensen die verloren zijn gegaan, maar wordt ook het verder leven gevierd. Het is een evenement met een lach en een traan!
De reacties van mensen na vorige keer hebben bevestigd dat het ook door iedereen zo is ervaren.

Wij gaan er met elkaar voor zorgen dat het weer onvergetelijk wordt, voor zowel eregasten, deelnemers, publiek, vrijwilligers als alle andere betrokkenen.
Kortom, voor de hele Haarlemmermeer!

Commissie vrijwilligers
Vrijwilligers

Helga Groen

Samen met Hilde vorm ik de commissie vrijwilligers. Net als vele anderen heb ik van nabij meegemaakt wat voor impact kanker heeft als dit jouw leven en dat van jouw naasten komt.

Ik ben betrokken geweest bij de eerste editie 2017. Het evenement heeft destijds veel indruk gemaakt. De inzet van vele vrijwilligers en teams was overweldigend en de sfeer was hartverwarmend.
Daarom doe ik graag weer mee om van de editie 2019 een mooi succesvol evenement te maken.

Hilde Cortel

Al jaren collecteer ik voor het KWF, voor mij een goede manier om niet alleen financieel maar ook op een actieve manier bij te dragen aan dit goede doel.
Ongeveer twee jaar geleden las ik voor het eerst over de Samenloop voor Hoop. Ik werd gegrepen door het verhaal en gaf mij direct op als vrijwilliger.
Het evenement in 2017 was prachtig: zoveel mensen, zoveel verhalen, onvergetelijk!
Voor de editie van 2019 vorm ik met Helga Groen de commissie vrijwilligers. Doet u ook mee?

Aanmelden kan via slvhvrijwilligers2019@gmail.com

Inge den Daas
Kinderloop

In 2016 ben ik benaderd door Corinne Gerrits om te iets te sponsoren voor het Kinderplein op de Samenloop voor Hoop Haarlemmermeer 2017. Samen met ons team van Kindercentrum Babbels hebben wij toen een springkussen, sjoelbak en overige spelletjes gesponsord.

Wij zijn toen besmet met het samenloop virus. Meteen heb ik mij aangemeld om voor de volgende editie in de commissie Kinderloop plaats te nemen. Deze keer ben ik verantwoordelijk voor de ‘Kinderloop’. Dit past mooi in het verlengde van mijn werk.

Samenloop voor Hoop Haarlemmermeer 2019 wordt voor ons een evenement voor ons hele gezin, mijn echtgenoot Wesley Bartlett is verantwoordelijk voor de commissie ‘sponsoring’ en onze twee zoons zullen 22 en 23 juni komen helpen om de kinderloop in goed banen te leiden. Wij hebben er nu al veel zin in.

Team Activiteiten
Corine Gerrits

In 2016 kwam op een verjaardag de Samenloop voor Hoop ter sprake en was direct mijn interesse gewekt. Ik ben toen in contact gebracht met Jolanda en Monique en ben na de eerste kennismaking in het Activiteiten Team geplaatst. Tijdens de vorige editie is er al snel een samenwerking ontstaan met Mireille van Zijp en zo zijn wij van start gegaan met het organiseren van activiteiten die geld konden genereren. In de aanloop naar het evenement is ons team aangevuld met Git Milatz en Mireille Kramer.

Het was voor ons vanzelfsprekend dat wij ook bij deze editie weer het activiteitenplein voor onze rekening zouden nemen. We hebben een hoop geleerd van de vorige keer, dus we zijn van plan om er een nog mooiere plek van te maken, met voor klein en groot leuke, spannende en verrassende evenementen.

Vacature
Sponsoring

Commissie Financiën

Commissie teamwerving

Tiny Guyt

 

Het is gelukt

De pagina wordt opnieuw geladen met de nieuwe lijst.

x

Nieuw team aanmaken

Een teamnaam kan minimaal 3 en maximaal 75 karakters bevatten.

Er bestaat al een team met de naam . Een teamnaam moet uniek zijn. Probeer opnieuw.

Weet u het zeker?

Met deze actie verandert u de status van een of meerdere teamleden.

Oeps. Er ging iets mis!

Probeer het opnieuw. De pagina wordt opnieuw geladen.

x

Belangrijk: wijzig hier alleen gegevens van precies deze persoon. Een nieuwe inschrijving moet los ingeschreven worden. Een wijziging van team captain is op een andere manier mogelijk. Neem bij vragen contact op met het SamenLoop servicepunt. Wijzigen

Let op:
Wijzigen van gegevens alleen mogelijk als alle invoervelden m.u.v. van 'tussenv.' zijn ingevuld.

Gegevens samenloop

Gegevens deelnemer
Het veld "Voornaam" is niet ingevuld
Het veld "Achternaam" is niet ingevuld
Het veld "Straat" is niet ingevuld
Het veld "Huisnummer" is niet ingevuld
Het veld "Postcode" is niet ingevuld
Het veld "Plaats" is niet ingevuld
Het veld "Geboortedatum" is niet ingevuld
Het veld "Telefoonnummer" is niet of niet goed ingevuld, max 10 cijfers
Het veld "E-mailadres" is niet ingevuld
Het opslaan van de wijzigingen is mislukt, probeer het later nog een keer