Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen < Lees verder >

Hoe laat begint de Samenloop?

De Samenloop voor Hoop Roosendaal begint op 15 juni 2019 om 15:00 uur. De afsluitende ceremonie is op zondag 16 juni om 15:00 uur.

Hoe kom ik aan kaarsenzakken om te verkopen?

We stellen kaarsenzakken aan de teams beschikbaar om te verkopen. De kaarsenzakken kosten € 5,00. De kaarsenzakken worden door de teams verkocht en in ontvangst genomen en op zaterdag 15 juni langs de wandelroute geplaatst. Teams kunnen de kaarsenzakken ophalen bij de organisatie van de Samenloop, door een mail met het aantal kaarsenzakken te sturen naar roosendaal@samenloopvoorhoop.nl. Ook zijn de kaarsenzakken beschikbaar tijdens de informatiebijeenkomsten in de Black Horse (zie ook onder agenda op deze site). Niet verkochte kaarsenzakken worden aan de organisatie teruggegeven. 

Wat kost deelname aan de Kinderloop?

Deelname aan de Kinderloop kost € 3,00. 

Lopen kinderen tijdens de Kinderloop in een team of individueel?

Beide is mogelijk, kinderen mogen zich individueel aanmelden en ook met een team. Er mag een begeleider meelopen, maximaal één begeleider per kind ivm de te verwachte drukte op de route.

Betaal je als eregast ook inschrijfgeld?

Nee, als je je inschrijft als eregast betaal je geen inschrijfgeld.

Waar gaat de opbrengst van de Samenloop naar toe?

10 % van de opbrengst (met een maximum van € 10.000,00) gaat naar Inloophuis De Rose Linde in Roosendaal. De verdere volledige opbrengst gaat naar KWF voor onderzoek naar behandeling tegen kanker.

Is er een minimum of maximum aan het aantal deelnemers per team?

Er is geen minimum of maximum aan het aantal deelnemers per team. We adviseren om met minimaal 12 tot 15 mensen een team te vormen, zodat je de uren die gelopen worden kunt verdelen. Vanuit KWF is er het advies om de teams niet heel veel groter te maken, om de teamspirit te behouden.

Is er catering tijdens de Samenloop?

Tijdens de Samenloop zijn foodtrucks aanwezig. Deze zijn tijdens de nacht gesloten. Verder is er een bar vanuit de Samenloop organisatie en denken we na over eenvoudige voorzieningen voor eten, zoals een gezellig ontbijt waar deelnemers zich voor aan kunnen melden. 

Krijg je als team de beschikking over een kraam tijdens de Samenloop?

Alle teams kunnen een kraam aanvragen bij de organisatie. Een kraam gebruik je bjvoorbeeld voor de verkoop van spullen ten behoeve van de Samenloop. We inventariseren wie van de teams een kraam nodig heeft. We maken kosten voor de kramen, dus als een team er geen wil gebruiken, dan horen we dat graag! De organisatie zal de terreinindeling en de toewijzing van de kramen bepalen. Voor deelnemende teams is het gebruik van een kraam gratis. De aankleding van de kraam dien je zelf te verzorgen. De tijden voor het opbouwen en afbreken van de kraam worden later bekend gemaakt. Op het terrein is elektriciteit aanwezig, maar dien je zelf een haspel, verlengsnoer en eventueel verlichting mee te nemen. Het is niet toegestaan om een geluidsinstallatie mee te nemen. Er is water aanwezig op het terrein. 

Kunnen onze kramen naast elkaar?

De organisatie wijst de kramen toe. We moeten hierbij rekening houden met de beschikbare ruimte en veiligheidseisen. We houden zoveel mogelijk rekening met jullie wensen. Je kunt je vragen mailen naar roosendaal@samenloopvoorhoop.nl.

Hoe komen we als team aan T-shirts?

Wanneer je als team bent aangemeld kun je T-shirts bestellen via deze link. De T-shirts zijn gratis. Alleen de verzendkosten moeten betaald worden. De teamcaptain kan dit bedrag direct via de t-shirtbesteltool betalen. Bestel uiterlijk 2 weken voor de Samenloop de T-shirts, zodat je zeker weet dat ieder teamlid een eigen t-shirt heeft.

Je vraag niet beantwoord?

Mail je vraag naar ons via roosendaal@samenloopvoorhoop.nl 

Het is gelukt

De pagina wordt opnieuw geladen met de nieuwe lijst.

x

Nieuw team aanmaken

Een teamnaam kan minimaal 3 en maximaal 75 karakters bevatten.

Er bestaat al een team met de naam . Een teamnaam moet uniek zijn. Probeer opnieuw.

Weet u het zeker?

Met deze actie verandert u de status van een of meerdere teamleden.

Oeps. Er ging iets mis!

Probeer het opnieuw. De pagina wordt opnieuw geladen.

x

Belangrijk: wijzig hier alleen gegevens van precies deze persoon. Een nieuwe inschrijving moet los ingeschreven worden. Een wijziging van team captain is op een andere manier mogelijk. Neem bij vragen contact op met het SamenLoop servicepunt. Wijzigen

Let op:
Wijzigen van gegevens alleen mogelijk als alle invoervelden m.u.v. van 'tussenv.' zijn ingevuld.

Gegevens samenloop

Gegevens deelnemer
Het veld "Voornaam" is niet ingevuld
Controleer het veld "Tussenv."
Het veld "Achternaam" is niet ingevuld
Het veld "Straat" is niet ingevuld
Het veld "Huisnummer" is niet ingevuld
Het veld "Postcode" is niet ingevuld
Het veld "Plaats" is niet ingevuld
Het veld "Geboortedatum" is niet ingevuld
Het veld "Telefoonnummer" is niet of niet goed ingevuld, max 10 cijfers
Het veld "E-mailadres" is niet ingevuld
Het opslaan van de wijzigingen is mislukt, probeer het later nog een keer