Organisatie

Elke SamenLoop wordt volledig georganiseerd door lokale vrijwilligers, soms in samenwerking met ambassadeurs. We stellen ze aan je voor.

Commissie Teamwerving

Werving van teams

Mogen wij ons voorstellen: subcommissie Teamwerving!

Wij, Judith, Adelheid, Mohlin, Stephanie en Brenda. zijn sinds 20 mei 2016 met veel enthousiasme bezig met dit bijzondere evenement. Na een oproep van Patrick Pos op Facebook om de Samenloop voor Hoop te organiseren in Oost-Gelre hebben wij ons aangemeld voor de commissie Teamwerving. Wij zijn het aanspreekpunt voor de teams die meelopen. Zonder teams geen samenloop!

Wil je als team meer informatie over het hoe, wat en waar, wij staan voor je klaar!

Commissie Amusement

Entertainment op de SamenLoop

Wij zijn Emile Laarveld, René Kuipers en Renate Kuipers.

Samen maken wij ons sterk om een fantastisch amusementsprogramma voor u samen te stellen tijdens de SamenLoop voor Hoop Oost Gelre.

Heeft u interesse om ons bij te staan door middel van een act, optreden of iets dergelijks? Stuur dan een mail aanamusement.slvh.oostgelre@gmail.com

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Commissie Logistiek

Logistieke activiteiten

De commissie Logistiek van de SamenLoop voor Hoop Oost Gelre bestaat uit Miranda de Keijzer, Lars Oesterholt (ontbreekt op foto), Janet Schuurmans en Roy Wolberink.

Deze commissie houdt zich bezig met de logistieke activiteiten, zoals de inrichting van het evenemententerrein, vrijwilligers, verkeer, maar is ook verantwoordelijk voor de veiligheid en beveiliging van het evenement, het terrein, de deelnemers en de bezoekers.

Dit betekent een drukke agenda voor de commissieleden en veel raakvlakken met de andere commissies van de SamenLoop over bijvoorbeeld de hoeveelheid tenten, podia, stroompunten, dranghekken, EHBO, beveiliging en vrijwilligers. Samen proberen we er een prachtig en veilig evenement voor alle deelnemers, bezoekers en vrijwilligers van te maken.

De commissie is nog op zoek naar vrijwilligers die kunnen helpen bij het voorbereiden van het evenement en tijdens de SamenLoop op 16 en 17 juni 2017 zelf. Aanmelden kan via de site! 

 

Commissie Catering

Culinaire hoogstandjes op de SamenLoop!

Groepsfoto catering v.l.n.r.  Mirjam, Leonie, Bernadet, Eline, Aleike, Maria


De commissie Catering gaat tijdens de SamenLoop voor Hoop de vele vrijwilligers, die nodig zijn, voorzien van eten en drinken. Tevens zullen er op het terrein standjes staan waar eten en drinken verkocht zal worden. Voor, tijdens en na de SamenLoop hebben we veel vrijwilligers nodig om het geheel succesvol te kunnen laten verlopen!

Heb je interesse om de groep catering te ondersteunen, of wil je producten sponsoren die ze kunnen verkopen? Meld je dan aan via: catering.slvh.oostgelre@gmail.com

Commissie Ceremonies

I'm a Survivor

Wij, Chantal (Wolberink), Leonie (Meijnen), Bianca (Poelhuis), Rita (Arink), Susanne (Giesbers) en Maria (Wijgerink) zetten ons met veel enthousiasme in voor dit mooie evenement.

Samen mogen wij een bijdrage leveren in de vorm van het organiseren van de openingsceremonie, de kaarsenceremonie en de slotceremonie tijdens de SamenLoop
voor Hoop.

Mensen die kanker hebben (gehad) noemen we survivors. Survivors lopen mee in de Openingsronde en worden tijdens het evenement in de watten gelegd. Ben jij een survivor of ken je een survivor die zich graag wil inzetten voor dit mooie evenement?
Meld je dan aan via de site of stuur een mail naar teamceremonies.slvh.oostgelre@gmail.com. Wij nemen contact met je op.
Ook met vragen kun je ons altijd een mail sturen.

Commissie Bestuur

Bestuur SamenLoop voor Hoop Oost Gelre

Het bestuur van de SamenLoop voor Hoop Oost Gelre bestaat uit 4 personen en is verdeeld in de volgende onderdelen:

  • Voorzitter Patrick Pos
  • Tweede voorzitter Ingrid te Veldhuis
  • Secretariaat Mariette Pillen
  • Penningmeesterschap Jan van der Veen

Met ons vieren proberen wij de rode draad van de SamenLoop te zijn. Het bestuur onderhoudt contacten met de gemeente, beleidsbepalers en onze ambassadeurs.
Een belangrijk speerpunt voor het bestuur is de samenwerking tussen de diverse plaatsen binnen onze organisaties. Het is niet voor niets de SamenLoop voor Hoop Oost Gelre!
Je kunt het bestuur per mail bereiken via: oostgelre@samenloopvoorhoop.nl

Commissie Financiën

Geldzaken goed geregeld

Wij zijn (v.l.n.r.) Imelda te Boome, Jan van der Veen, Karina van den Mosselaar, Anita Bennink en Nelia van der Galiën.

De financiële draden van alle (sub)commissies van de Samenloop voor Hoop in Oost Gelre komen bij ons samen. Het is aan ons om te zorgen dat de financiën helder en inzichtelijk worden bijgehouden. Tijdens het evenement zelf zullen we op de voet volgen welk bedrag Oost Gelre uiteindelijk kan doneren. En dat doen we met plezier!


Commissie Communicatie

Aandacht voor de Samenloop voor Hoop Oost Gelre

De commissie communicatie bestaat uit Henri Walterbos en Annet Gierkink. We hebben een bron aan ervaring op het gebied van media, social Media en het beheren van websites. Deze ervaring komt ons goed van pas om zoveel mogelijk aandacht te vragen voor dit mooie evenement. Heb je ideeën of nieuws? Stuur dan een berichtje via onze Facebookpagina of mail naar: oostgelre@samenloopvoorhoop.nl 

Alle (sponsor)hulp is meer dan welkom !

Commissie Sponsoring

Het team sponsoring bestaat uit Jan van der Veen, Arne Poelhuis en Peter Rooks. Wij trachten op diverse manieren sponsorgelden te genereren, opdat we de organisatiekosten zo laag mogelijk kunnen houden.

Heeft u een idee over hoe u als sponsor kunt bijdragen, neem dan a.u.b. contact met ons op. Verder hopen wij op uw medewerking als we bij u om hulp aankloppen. Alle hulp is welkom !

Het is gelukt

De pagina wordt opnieuw geladen met de nieuwe lijst.

x

Nieuw team aanmaken

Kies een unieke teamnaam. Deze teamnaam bestaat al of is niet toegestaan.

Weet u het zeker?

Met deze actie verandert u de status van een of meerdere teamleden.

Oeps. Er ging iets mis!

Probeer het opnieuw. De pagina wordt opnieuw geladen.

x

Wijzigen
Gegevens
Het veld "Voornaam" is niet ingevuld
Het veld "Achternaam" is niet ingevuld
Het veld "Straat" is niet ingevuld
Het veld "Huisnummer" is niet ingevuld
Het veld "Postcode" is niet ingevuld
Het veld "Plaats" is niet ingevuld
Het veld "Geboortedatum" is niet ingevuld
Het veld "Telefoonnummer" is niet of niet goed ingevuld, max 10 cijfers
Het veld "E-mailadres" is niet ingevuld

Contactpersoon bij noodgeval
Het veld "Contactpersoon" is niet ingevuld
Het veld "Telefoonnummer contactpersoon" is niet ingevuld of niet goed ingevuld, max. 10 cijfers
Het opslaan van de wijzigingen is mislukt, probeer het later nog een keer